קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 6 דק.
מנות2
ציון בריאות61
מגזין

מאהי מאי סביצ'ה עם חלב קוקוס

מאהי מאי סביצ'ה עם חלב קוקוס
Mahi Mahi Ceviche עם חלב קוקוס הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 720 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 45 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם בצל, שום, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. מתכונים דומים: Mahi Mahi בגריל עם ירוק צ'ילה-מרק חלב קוקוס, Mahi-Mahi בגריל, סביצ'ה-סגנון, ו שרימפס ו Mahi Mahi הדר סביצ'ה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.