קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפה תפוחים מהיר וקל

מאפה תפוחים מהיר וקל
מאפה תפוחים מהיר וקל יכול להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 252 קלוריות. אם יש לכם שמן canolan, תערובת אפייה, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו מאפה תפוחים מהיר וקל לסיר קרוק, לחם מהיר סודה מהיר, ו עוגת תפוחים מהירה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.