קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות25
ציון בריאות48
מגזין

מאפים

מאפים
אם יש לך קיצור, גזר, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון סקוטי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -40 דקות. נסו פסטות חזיר, Pasties, ו Pasties II (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את כל החומרים למילוי לקערת ערבוב גדולה. לדחוף את הירקות לתוך הבשר עד שהכל מעורבב היטב. כל הירקות צריכים להיקשר יחד עם הבשר. אם יש לך כל ירקות רופפים להסתובב לשמור ערבוב ומחייב. להפריש עד מוכן לבנות pasties.
מרכיבים שתצטרך
2
עבור הקרום: בקערת ערבוב גדולה נפרדת, מוסיפים את הקמח והמלח.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב יחד, ולאחר מכן להוסיף את 2 סוגים של התקצרות. לשבור את קיצור תוך כדי עבודה אותו עם הקמח. אתה רוצה להיות קטן, בגודל אפונה חתיכות של קיצור וקמח בשילוב עדיין לא מעל מעורב. בקערה נפרדת, מערבבים את הביצים, המים והחומץ.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הקמח ומערבבים ומקפלים יחד את התוכן, דוחפים בעדינות את הקמח ואת התערובת הנוזלית עד שהם יחד בעקביות בצק גדולה. לאסוף את התמהיל ולהמשיך להפוך אותו על גבי הנוזל ופשוט לדחוף אותו לתוך הנוזל לא לערבב את הבצק. מכסים את הבצק ומקררים אותו לפני גלגול.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
6
קח חלק מהבצק ושכב על דלפק משוריין.
מרכיבים שתצטרך
7
מרדדים את הבצק לא יותר מ 1/4 אינץ ' עובי.
מרכיבים שתצטרך
8
לרדד גדול של גיליון כמו שאתה מרגיש בנוח עם; אנו משתמשים צלחת 8 אינץ ' לחתוך את הקרום עבור כל פסטי. לאחר חיתוך הקרום, לעבוד את השאריות בחזרה לתוך הסדינים הבאים. לעשות את זה פעמים רבות ככל שנדרש כדי להשתמש בכל הבצק. עם עובי עקבי אתה צריך לקבל על 25 קרום.
מרכיבים שתצטרך
9
ברגע שיש לך קרום מגולגל החוצה אתה יכול להתחיל למלא.
10
הניחו את הקשה והביצה ושטפו חצי מהקרום הפנימי.
מרכיבים שתצטרך
11
שכב 1 כוס מילוי במרכז כל קרום. מקפלים בחצי בעדינות, להיזהר לא לקרוע את הבצק. לאחר קיפול, להשתמש במזלג כדי crimp את הקרום.
מרכיבים שתצטרך
12
מניחים פסטלים על תבנית אפייה מרופדת, לתקוע חורים מזלג על גבי כדי ליצור כיסי אוויר, ביצה לשטוף את החלק העליון, ומניחים בתנור.
מרכיבים שתצטרך
13
אופים עד הקרום הוא חום זהוב וטמפרטורה פנימית הוא הגיע של 160 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קיצור בטעם חמאהקיצור בטעם חמאה1בצל צהוב בינוני, קצוץגזר חתוךגזר חתוך3ביצים, מכותביצים, מכות6ביציםביצים3בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרה (מומלץ: טחון דק אורגני)קמח לכל מטרה (מומלץ: טחון דק אורגני)25ריבס, קצוץ טרי או קפואקמח, לפי הצורךקמח, לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום קצוץ דק מאודשום קצוץ דק מאוד1קילוגרםדשא קרקע-fed beefedדשא קרקע-fed beefed2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1קילוגרםנקניק איטלקי טחון האהוב עליךנקניק איטלקי טחון האהוב עליך9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ3בצל צהוב בינוני, קצוץתפוחי אדמה קלופים וחתוכים לקוביותתפוחי אדמה קלופים וחתוכים לקוביות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפת צהובה חתומה.לפת צהובה חתומה.2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קיצור לבןקיצור לבן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קרים כקרחמים קרים כקרח796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן