קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס סובין שזיף אגוז

מאפינס סובין שזיף אגוז
צריך ארוחת בוקר צמחונית? מאפינס סובין שזיף אגוז יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 218 קלוריות. אם יש לך קמח, סוכר מגורען, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו מאפינס סובין שזיף אגוז, מאפינס תאריך סובין מ Linette בקוטג'עץ שזיפים, ו מאפינס סובין אגוז התאנה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400°. גריז 12 כוסות מאפין בינוניות, 2 3/4x1 1/4 אינץ', עם קיצור; או כוסות מאפין קו עם כוסות אפייה נייר ספריי עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
מערבבים קמח, דגנים, סוכר חום, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח בקערה גדולה עם כף. מערבבים ביצה, חלב חמאה ושמן רק עד לחלחל. מערבבים בעדינות שזיפים ואגוזים. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין כוסות מאפין.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
חלב-חמאהחלב-חמאה
אגוזי מלךאגוזי מלך
דגני בוקרדגני בוקר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שזיףשזיף
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
3
מפזרים 1/2 כפית סוכר מגורען על כל מאפין.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
4
אופים 13 עד 15 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
הסר מחבת למתלה חוט.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
6
מגישים חמים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות וון זכייה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.