קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מאפינס תבלינים של מולסה

מאפינס תבלינים של מולסה
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לאוסף שלך, מאפינס תבלינים של מולסה עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 245 קלוריות. מתכון זה משמש 12. מתכון זה מכלמתכונים יש 11 אוהדים. אם יש לך סוכר, חמאה, קינמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה עובד הכי טוב כארוחת בוקר, והוא נעשה בערך 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב מרהיב ציון של 32%. מאפינס תבלינים דלעת עם קראמבל אגוז מולסה, מגזרות תבלינים של מולסה, ו מולסה-קמטי תבלינים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מרפדים 12 כוסות מאפינס בספינות נייר, או משמנים בנדיבות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה והסוכר עד אור רכה. מקציפים פנימה את הביצים אחת אחת, מערבבים היטב אחרי כל אחת. מערבבים פנימה את המולסה.
מרכיבים שתצטרך
מולסהמולסה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב את קמח החיטה המלאה, הקמח לכל מטרה, קינמון, ג ' ינג ' ר, סודה לשתייה ואבקת חלב חמאה; מערבבים לתערובת המולסה לסירוגין עם המים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
קינמוןקינמון
מולסהמולסה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיםמים
4
מערבבים רק עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה צימוקים. כף את הבלילה לכוסות המאפינס המוכנות.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
5
אופים במשך 20 עד 25 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שחלקו העליון של המאפינס קופץ לאחור בלחיצה קלה. מצננים כ -10 דקות בתבנית לפני שמוציאים למדפי קירור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת