קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות25
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס תירס בכוסות Poblano

מאפינס תירס בכוסות Poblano
מאפינס תירס בכוס Poblano דורש סביב 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 203 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלי כוסברה טריים, גבינת תערובת מקסיקנית, פימיאנטו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי mexican.food.com. וזה טוב. מתכונים דומים: חזה עוף עם אפרסקים מזוגגים ושומר ומאפינס תירס בכוסות Poblano, נקניק, צ'דר & מאפינס תירס Poblano, ו מאפינס תירס עם פלפלים Poblano & גבינה Queso פרסקו עבור # baketogether.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.