קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

סלסה ים תיכונית טעימה

סלסה ים תיכונית טעימה
זקוק לצמחוני ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו ו-30 מנות שלם ? סלסה ים תיכונית טעימה יכולה להיות מתכון מעולה לנסות. מתאים ל-12 מנות. תמורת 41 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 2 גרם שומן ובסך הכל 40 קלוריות . למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, שמן צמחי, עלי כוסברה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 49% , שהוא מוצק. מתכונים דומים: עוף צלוי טעים עם תפוחי אדמה ים תיכוניים , סלסה טעימה , ואיך אפשר: סלסה טעימה {} .

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה גדולה. מכסים ומכניסים למקרר ללילה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הרוזה של Gosset Celebris Extra Brut עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-215 דולר לבקבוק.
Gosset Celebris Extra Brut Rose
Gosset Celebris Extra Brut Rose
הקווי הזה נועד לפנות לחיך הבחנה ביותר, ובאופן כללי יותר, לכל מי שמחפש מגע של רומנטיקה באפריטיף שלו. רעננותו, עם תווים של פרי אדום (תות שדה, פטל ודומדמניות אדומות), מספקת תחושה חלקה ונוחה המתמשכת עם רמזים של אשכולית ורודה. ניתן להגיש שמפניה זו כמלווה למנות שנבחרו בקפידה כמו סלמון, תות וגספאצ'ו עגבניות עם בזיליקום, או panfriedscampi.