קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

מבשלים את הספר: האם, ברי, ופניניני לחם צרפתי תפוח

מבשלים את הספר: האם, ברי, ופניניני לחם צרפתי תפוח
לבשל את הספר: חזיר, ברי, תפוח לחם מטוגן פאניני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 281 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. אם יש לכם תפוח, ברי, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב התפוח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מסיבת אפל! מהכספת-פודינג לחם Craisin תפוח עץ כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. מתכונים דומים: מבשלים את הספר: מסקרפונה-טוסט צרפתי ממולא, מבשלים את הספר: פרנץ ' טוסט עם תפוחים מגולחים ופרחחי בירה בייקון, ו ריסוק על קתי סטראוס של פניני שמח בתוספת תפוח קלוי, ברי פקאן פניני.

הוראות

1
בזהירות במקום פרוסות על העיתונות סנדוויץ', עובד בקבוצות אם אתה צריך, ומבשלים 2 עד 3 דקות, עד הלחם הוא השחה שווה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר למשטח עבודה.
3
מורחים כפית חרדל על כל פרוסה, מסדרים בשר חזיר על כל אחת משתי פרוסות. מחלקים את פרוסות התפוח באופן שווה בין שתי פרוסות בשר חזיר מעוטר של טוסט צרפתי, ולעשות את אותו הדבר עבור ברי. למעלה עם שתי פרוסות לחם צרפתי שנותרו, בצד חרדל למטה.
מרכיבים שתצטרך
4
בזהירות למקם כריך או כריכים בעיתונות. משוך את החלק העליון למטה, ומבשלים עד פריך, 6 עד 8 דקות, בהתאם לחום של המכונה שלך. בזהירות להסיר כריך סיים (es) מן העיתונות לשרת מיד.
5
הערות
6
אם אתה משתמש ביצים קטנות, נסה להשתמש 3 או
מרכיבים שתצטרך
7
בריוש הוא צמא ו סופג יותר ביצה ממה שאני חושב המתכון הזה קורא.
מרכיבים שתצטרך