קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מבשלים את הספר: נקניק, שרימפס, אורז מטוגן עוף

מבשלים את הספר: נקניק, שרימפס, אורז מטוגן עוף
לבשל את הספר: נקניק, שרימפס, אורז מטוגן עוף יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 293 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 6. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם אפונה תינוק, פלפל טחון, קורנפלורוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 24% המנה הזאת לא משהו. נסו לבשל את הספר: אורז מטוגן זנגביל, מבשלים את הספר: שרימפס מוקפץ עם Lo Mein ו Jinger-Sesame Vinaigrette, ו לבשל את הספר: עוף מטוגן טאקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
למלא את החלק התחתון של ספינת קיטור בסגנון אסיה עם סנטימטר או שניים של מים, ולהביא אותו לרתיחה מעל חום גבוה. (אתה יכול גם להשתמש ספינת קיטור בסגנון מערבי מתקפל בסיר גדול.)
מרכיבים שתצטרך
2
שים את הנקניקיה הסינית על צלחת, מניחים את הצלחת באוניית הקיטור, מכסים ואדים עד הנקניק מחומם דרך, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר את הנקניק ללוח חיתוך ולפרוס אותו באלכסון לחתיכות בעובי 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים את השרימפס, העוף, ביצה לבנה, קורנפלור, וקמצוץ מלח בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים היטב, ומניחים בצד.
6
מחממים ווק גדול מעל חום גבוה.
7
הוסף מספיק שמן לבוא 1 אינץ ' את הצדדים של ווק, ולחמם אותו 149°.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את השרימפס והעוף, ומערבבים בעדינות עד שהם הופכים ללבנים, בערך 45 שניות. באמצעות מסננת רשת רחבה, להעביר את השרימפס ועוף למסננת לנקז. השלך את כל אבל 4 כפות השמן מן הווק.
מרכיבים שתצטרך
9
להחזיר את ווק עם השמן לחום גבוה, וחום עד השמן מנצנץ. מקציפים את כל הביצים בקערה קטנה, ומוסיפים לווק. לטרוף את הביצים עד שהם די מוצקים ולא נוזליים, כ -15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
10
העברה לצלחת. החזירו את השרימפס והעוף לווק, והוסיפו את הבצל והבצל הירוק. מוקפץ עד הבצל הירוק לרכך, כ -15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את הנקניק והאפונה, ומטגנים במשך 15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיף את האורז, פלפל לבן, ונשאר 1/2 כפית מלח, ומערבבים ומטגנים עד שהאורז הוא צנרת חם, על 3 דקות. להחזיר את הביצים לווק ומערבבים לכמה שניות.
מרכיבים שתצטרך
13
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין FitVine פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.