קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיו
מגזין

מגש גבינות סתיו

מגש גבינות סתיו
מגש גבינות סתיו עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 12 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 191 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. אם יש לך שום, פלפל, גבינות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: מגש גבינות סתיו, מגש גבינות, ו מגש גבינות.

הוראות

1
בסיר 2 ליטר, לערבב את כל החומרים chutney.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
חום לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות; להפחית את החום. מבשלים חשפו כ 1 שעה, ערבוב לעתים קרובות, עד שהתערובת מתעבה ופירות הוא רך. כפית לתוך מיכל nonaluminum. חנות במקרר עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
3
חותכים גבינה עם 1, 1 1/2 - ו 2 אינץ עלה בצורת חותכי עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
סוכריות דקורטורסוכריות דקורטור
4
מניחים גבינה על מגש בינוני, עלים חופפים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
5
מפזרים אגוזי לוז על מגש להיראות כמו בלוטים.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
6
מגישים עם צ ' אטני וקרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחים בינוניים, קצוציםתפוחים בינוניים, קצוצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז12ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקריםקרקרים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'רוט קצוץ דקג'ינג'רוט קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז, (filberts)אגוזי לוז, (filberts)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קטן, קצוץ דקבצל קטן, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום בינוני, קצוץפלפל אדום בינוני, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)16 פרוסות לכל אחד) גבינות מגוונות, כגון צ'דר, קולבי-מונטריי ג' ק, מונטריי ג'ק עם פלפלים חלפיניו ופלפלים שווייצריים16 פרוסות לכל אחד) גבינות מגוונות, כגון צ'דר, קולבי-מונטריי ג' ק, מונטריי ג'ק עם פלפלים חלפיניו ופלפלים שווייצריים