קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות79
מגזין

מגש יווני

מגש יווני
מגש יווני יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 41 גר' של חלבון, 64 גרם של שומן, וסך הכל 1047 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא רוטב טבסקו, אגוז מוסקט, פאי תרד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד החומוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח חומוס כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. נסו מגש טבילה יווני , מגש פופו, ו מגש טאפאס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מסדרים את פריטי המזון באופן דקורטיבי על מגש ומגישים.
3
מחממים את התנור ל 375 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
במחבת סאוט בינונית על חום בינוני, לטגן את הבצל עם שמן זית עד שקוף מעט השחמה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את המלח והפלפל ומאפשרים להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
6
לסחוט ולהשליך כמה שיותר מהנוזל מהתרד ככל האפשר.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
7
שים את התרד לתוך קערה ולאחר מכן לערבב בעדינות את הבצל, ביצים, אגוז מוסקט, גבינת פרמזן, פירורי לחם, פטה, ופיניולי.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פירורי לחםפירורי לחם
צנובריםצנוברים
תרדתרד
מוסקטמוסקט
בצלבצל
ביצהביצה
גבינת פטהגבינת פטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
חמאה מגן, לא מקל, 8 אינץ ' מחבת לטחון וליישר אותו עם 6 גיליונות מוערמים של בצק פילו, צחצוח כל אחד עם חמאה מומסת ולתת את הקצוות לתלות על המחבת.
מרכיבים שתצטרך
מאפה פילומאפה פילו
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
יוצקים את תערובת תרד לאמצע של פילו ולקפל בצורה מסודרת את הקצוות למעלה ומעל לאטום את המילוי.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
10
צחצח היטב את החלק העליון עם חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
11
אופים במשך 1 שעה, עד העליון הוא חום זהוב ואת המילוי מוגדר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
הסר מהתנור ולאפשר להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
מגישים בטמפרטורת החדר.
14
מניחים את כל החומרים בקערה של מעבד מזון מצויד להב פלדה ולעבד עד החומוס הוא פירה גס. טעם לתיבול ומגישים צונן או בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
חומוסחומוס
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי חומוס, מנוקז, נוזל שמורשימורי חומוס, מנוקז, נוזל שמור2(חוֹרֶף)מים או נוזלים מהחומוסמים או נוזלים מהחומוס3(חוֹרֶף)פירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים6תוספת זחליםביצים, מכותביצים, מכות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטה טוב, לחתוך לקוביות 1/2 אינץפטה טוב, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואפטה חתוכה, טפטף בשמן זיתפטה חתוכה, טפטף בשמן זית850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות תרד קצוץ קפוא, מופשרחבילות תרד קצוץ קפוא, מופשר4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1השארענבים ממולאים אורזענבים ממולאים אורז6ריבס, קצוץ טרי או קפואזיתים יוונייםזיתים יווניים6ריבס, קצוץ טרי או קפואחומוס (ראה מתכון) נטף בשמן זית ועליו צנוברים קלוייםחומוס (ראה מתכון) נטף בשמן זית ועליו צנוברים קלויים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרי (2 לימונים)מיץ לימון סחוט טרי (2 לימונים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מוסקט מגורדמוסקט מגורד2(חוֹרֶף)שמן זית טובשמן זית טוב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי6גיליונותבצק פילו, מופשרבצק פילו, מופשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpignoli (צנוברים)pignoli (צנוברים)6ריבס, קצוץ טרי או קפואפיתות, חתוכות במשולשיםפיתות, חתוכות במשולשים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה מומלחת, נמסהחמאה מומלחת, נמסה6ריבס, קצוץ טרי או קפואפאי תרד פרוס, לחתוך בפרוסות (ראה מתכון)פאי תרד פרוס, לחתוך בפרוסות (ראה מתכון)8מקפיםרוטב טבסקורוטב טבסקו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטחינה (ממרח שומשום)טחינה (ממרח שומשום)6ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות פרוסותעגבניות פרוסות6ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות שלמותעגבניות שלמות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץ (2 בצל)בצל צהוב קצוץ (2 בצל)