קושיקל
מוכן ב19 דק.
מנות3
ציון בריאות56
מגזין

מגש קוסקוס קארי הודי מזרח

מגש קוסקוס קארי הודי מזרח
מגש קוסקוס קארי מזרח הודי עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. במנה עיקרית זו יש 591 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ recipes.prevention.com יש 1 אוהדים. אם יש לך כוסברה, אבקת קארי, גזר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 19 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. , אנו ממליצים לנסות גם : קציצות טלה במזרח הודו, פילאף אפונה הודי מזרחי, ו קוקטייל נגרוני הודי מזרחי.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף מקולקלמרק עוף מקולקל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניותדומדמניות2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוציםמשמשים מיובשים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה או מנטהכוסברה טרייה קצוצה או מנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס3ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסקווש קיץ צהוב קצוץסקווש קיץ צהוב קצוץ

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.