קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

עוף קארי עם קשיו

עוף קארי עם קשיו
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן ? עוף קארי עם קשיו יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 545 קלוריות , 41 גרם חלבון ו -28 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 29% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם שום, מלח, ירכי עוף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . זהו מתכון במחיר סביר לחובבי אוכל הודי. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 57% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו קארי עוף עם קשיו , עוף קארי עם קשיו וכרובית , ועוף מוקפץ עם תפוחי אדמה, קשיו ועלי קארי .

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוזה נוצץ. היין הטוב ביותר לאוכל הודי יהיה תלוי במנה, כמובן, אך ניתן להגיש את המנות הללו מצונן ובעל מתיקות מסוימת כדי להשלים את החריפות והטעמים המורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Moet & Chandon White Star (). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-14 דולר.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.