קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות62
מגזין

מולים מאודים ביין לבן

מולים מאודים ביין לבן
מולים מאודים ביין לבן יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון hor d ' oeuvre שלך. מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 280 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו שמן זית, יין, מולים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 84%. מתכונים דומים: מולים מאודים ביין לבן, מולים מאודים ביין לבן, ו מולים מאודים ביין לבן.

הוראות

1
מחממים שמן זית בעציץ גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים בצל, ומטוגנים במשך 4 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים יין, ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
4
מוסיפים מולים; מכסים ומבשלים 5 דקות או עד פגזים פתוחים.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
5
הסר מהחום, וזרוק את כל פגזים שלא נפתחו. מחלקים מולים ומרק באופן שווה בין 4 קערות רדודות; מפזרים פטרוזיליה ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.