קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות78
מגזין

מולים מרינייר

מולים מרינייר
מולים מרינייר נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני מתאבנים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 170 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו קרם, יין, מולים לשפתיים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו מולים A La Mariniere (מולים מאודים), מולים, ו מולים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.