קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות60
מגזין

מולים עם צ'וריסו

מולים עם צ'וריסו
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד 'אובר, אז נסו מולים עם צ' וריסו. מתכון זה מכין 4 מנות עם 1230 קלוריות, 97 גרם חלבון, ו 60 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 61% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שמן זית, מולים, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 84%. ציון זה הוא סופר. נסו המרכיב הסודי (צ'וריסו): צ' וריסו-מולים מאודים וצדפות עם שעועית לבנה, מולים עם צ'וריסו, ו מולים עם פלפל אדום וצ'וריסו (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
עבודה, 1 בכל פעם, לשפשף כל חצץ מן הפגזים מתחת למים זורמים. מחק מולים פתוחים שאינם נסגרים עם כמה ברזים של האצבע וכל עם פגזים סדוקים.
3
שים את המולים בקערה של מים קרים.
4
מחממים את השמן בסיר רחב וגדול על אש בינונית - גבוהה ומוסיפים את הצ ' וריסו. בעזרת כף עץ או מועך תפוחי אדמה מועכים את הצ ' וריסו לנתחים, כך שהוא דומה לבשר טחון.
5
קולים עד להשחמה, בערך 8 דקות.
6
מוציאים את הצ ' וריסו לקערה. באותו סיר מוסיפים את הבצל והשום ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
7
מטגנים 3 דקות להזיע. מתפיחים את התבנית עם היין. משוך את המולים מהקערה והעביר אותם ואת המים לסיר, אל תתאמץ, והשאיר אחריו כל חול וחצץ ששקע לקרקעית. מערבבים למעיל.
8
מוסיפים את הצ ' וריסו חזרה לסיר ומכסים. מבשלים על אש בינונית עד שהמולים נפתחים, 5 עד 10 דקות.
9
מעבירים לקערת הגשה גדולה, מפזרים פטרוזיליה ומגישים מייד.