קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

מולים רטובים בלימון עשיר, עשב טרי, רוטב חמאה

מולים רטובים בלימון עשיר, עשב טרי, רוטב חמאה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, כך לתת מולים Garlicky בלימון עשיר, עשב טרי, רוטב חמאה לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 19 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 325 קלוריות. גשו לסופר וקנו עלי דפנה, אורגנו, לימון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכונים דומים: רוטב לימון טרי, אספרגוס טרי עם רוטב לימון-עשב, ו סלמון בגריל ברוטב חמאת לימון ועשב.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו