קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

מולסה קפה צלעות חזיר במרינדה

מולסה קפה צלעות חזיר במרינדה
אם יש לכם קפה חזק מגניב, טימין, צלעות חזירוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו Coffee-Molasses צלעות חזיר במרינדה, קפה ומולסה-צלעות חזיר מבריקות, ו צלעות חזיר מולסה וקפה של אלטון בראון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל המרכיבים לתוך שקית zip העליון 1-ליטר, חותם, ולנער לשלב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
2
מניחים במקרר כדי להשרות לפחות 2 שעות או עד לילה.
3
מחממים גריל בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר את צלעות החזיר מן המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מרינדהמרינדה
5
מעבירים את המרינדה לסיר קטן ומניחים על אש גבוהה. מביאים לרתיחה, להפחית את החום בינוני גבוה, ומרתיחים בעדינות, ערבוב לעתים קרובות, עד מופחת על 1/2 כוס נוזלי, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
הסר את קורנית הגבעולים לאחר זיגוג מופחת. בינתיים, צלעות חזיר גריל 3 עד 4 דקות לכל צד או עד שהם מגיעים לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות F. לאפשר צלעות חזיר לנוח 4 עד 5 דקות לפני ההגשה עם זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
זיגוגזיגוג
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.