קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוס סרטן

מוס סרטן
מוס סרטן דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 55 קלוריות. מתאים ל-14 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן אם יש לך פפריקה, חרדל, רוטב חריף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מוס מוקה עם פלפל סצ'ואן (Mousse au Mokan et Poivre), מוס שוקולד בננה ללא ביצים / מוס מהיר, ו מוס שוקולד צרפתי מסורתי {Mousse au Chocolat} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים ג ' לטין על מים קרים בכוס מדידה נוזלית 1 כוס; בואו לעמוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים
2
שלב תערובת ג 'לטין, חלב, והבא 6 מרכיבים בסיר כבד; לבשל על אש נמוכה, ערבוב כל הזמן, עד ג' לטין מתמוסס (תערובת עשויה להופיע מקושקשות).
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מוסיפים גבינה, ערבוב עד מעורבב. מכסים ומקררים עד עקביות של ביצה ללא הפסד לבן.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4
פתיתי crabmeat, הסרת כל חתיכות של פגז. מקפלים בשר סרטנים לתערובת ג ' לטין; כף לתוך עובש 4 כוס מצופה ספריי בישול. כיסוי וצינה לפחות 8 שעות. Unmold.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
בשר סרטניםבשר סרטנים
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
5
מגישים עם קרקרים מחיטה מלאה (קרקרים שאינם כלולים בניתוח).
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
6
דירוג קרבו: 2

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.