קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

מחית שום והרב

מחית שום והרב
אם ברצונך להוסיף עוד דרומי מתכונים לתיבת המתכון שלך, שום & מחית עשבי תיבול יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. ואינו מכיל גלוטן, ו lacto ovo צמחוני מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה 174 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. לך לחנות ותביא תפוחי אדמה, שיני שום, קרם fraîche חצי שומן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה על 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 94% וזה מצוין. תבלין שמנת ופרמזן מאש, עוף בגריל עם לימון ועשב עם מחית (ותבלינים עגבנייה), ו עוף עשבי תיבול עם מחית בטטה וברוקולי מוקפץ דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מרתיחים את תפוחי האדמה ושום במים מלוחים עד במכרז.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
ניקוז, לחזור למחבת ויבש קיטור במשך כמה דקות. מחית היטב, ולאחר מכן מערבבים דרך קרם פרש, עשבי תיבול כמה תיבול, הוספת קצת חלב, אם אתה רוצה, עבור עקביות רכה יותר.
מרכיבים שתצטרך
קרם פרשקרם פרש
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בריון היל כרמים ריזלינג יבש. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים