קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

מטבח מוקסם

מטבח מוקסם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל מטבח הלום. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 301 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. 243 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו בצל, מלח, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: מטבח מוקסם, מטבח מוקסם, ו מטבח מוקסם.

הוראות

1
מניחים מתלה תנור בשליש העליון של התנור ומניחים תבנית אפייה רדודה על מתלה. מחממים תנור ל 246°. לזרוק כרובית ותפוחי אדמה יחד בקערה עם 3 כפות שמן, זרעי כמון, ו 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
זרעי כמוןזרעי כמון
תפוח אדמהתפוח אדמה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
תנורתנור
2
מורחים במחבת אפייה חמה וצלי, תוך ערבוב מדי פעם, עד כרובית מכרז משחימים כתמים ותפוחי אדמה הם רק מכרז, על 20 דקות.בעוד ירקות הם צלייה, בצל לבשל, שום, jalapeo, וג ' ינג 'ר הנותרים 2 כפות שמן במחבת כבדה 12 אינץ' על חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, עד רך מאוד ומתחיל להפוך זהב, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מורחיםמורחים
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מוסיפים כמון טחון, כוסברה, כורכום, קאיין, ונותר 1/2 כפית מלח ומבשלים, ערבוב כל הזמן, 2 דקות. מערבבים במים, מגרדים את כל חתיכות חומות מתחתית המחבת, ולאחר מכן מוסיפים ירקות קלויים. לבשל, מכוסה, ערבוב מדי פעם, 5 דקות.עושה 4 מנות בצד.מלפפון Raita1 / 4 כוס קצוץ דק אנגלית (מלפפון ללא זרעים)1 פרוס דק scallion3/4 כוס yogurt1/2 כפית מלח
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
כמון טחוןכמון טחון
ירקירק
כוסברה.כוסברה.
בצל ירוקבצל ירוק
כורכוםכורכום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
לערבב!ראה עוד: שעועית, כרוב, כרובית, הודי, תמונה, תפוחי אדמה, צמחוני
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
תפוח אדמהתפוח אדמה
כרובכרוב
שעועיתשעועית
5
האם עוד: קישור / סימנייה / סיכה / הדפסה / דוא " ל / 109 תגובות