קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

מטבל הצדפות של מרתה

מטבל הצדפות של מרתה
מטבל הצדפות של מרתה נטול גלוטן,, ו pescatarian ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 100 קלוריות. זה עובד היטב כמו מתאבן זול מאוד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, רוטב פלפל, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. . עם כפית ציון של 12% המנה הזאת די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מרתה Washingtons, מרתה Washingtons, ו קציץ הבשר של אמא של מרתה.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.