קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מגזין

מטבל חוות ברביקיו

מטבל חוות ברביקיו
מטבל חוות ברביקיו עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתאים ל-5 מנות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 162 קלוריות. אם יש לך רוטב ברביקיו, תפוחי אדמה חדשים קלויים, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. עם כפית ציון של 14% המנה הזאת די גרועה. נסו מטבל תירס חוות בייקון, בשר חזיר וגבינה הכנת ארוחה Pinwheels עם מטבל חווה תוצרת בית, ו סלט עוף בחוות ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד הראשון 3 מרכיבים. כיסוי וצינה 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
מגישים עם תפוחי אדמה חדשים אדומים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה חדשתפוח אדמה חדש

ציוד

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. רוח האורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
אורני רוח הרפאים שלנו Zinfandel תערובות פירות מסן חואקין, סונומה ומחוזות אגם כדי להדגיש את הטוב ביותר של מה כל אחד מאותם מחוזות פנומנלי ייצור זינפנדל יש להציע. 2014 זינפנדל נפתח עם ניחוחות עשירים ומורכבים של ריבת פטל בשלה, פלפל סדוק אלון קלוי. על החיך, היין מציע טעמים עזים, ג ' אמיים של דובדבן שחור, בויזנברי, תבלין חום וקולה ממוסגרים במבנה שופע וגימור ארוך ורב שכבתי.