קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות8
מגזין

מטבל טאקו אהוב על המשפחה

מטבל טאקו אהוב על המשפחה
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז נסו את מטבל הטאקו האהוב על המשפחה. מתכון זה משמש 12. מנה אחת מכילה 202 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם פלפל ג'לפנו כבוש, עגבנייה, זיתים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 29%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון סלט טאקו אהוב על המשפחה, רול ראנץ ' בלט ומטבל תרד ועוף אפוי (מאכלי לילה משפחתיים אהובים), ו עוגת גבינה אהובה על המשפחה.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את גבינת השמנת, תיבול הטאקו והחלב עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מורחים תערובת לתוך 9-ב. צלחת פאי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מפזרים גבינה, עגבנייה, זיתים וג ' לפנוס.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
4
מגישים עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. התווית הצהובה של ווב קליקו ברוט עם שקית מתנה איזותרמית עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 70 דולר לבקבוק.
ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי ששומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא וינטג ' שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה הבית של ווב קליקו מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים הנהדרים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך בדרך כלל קליקו, בעוד שמגע של פינו מיונייר מעגל את התערובת. שרדונה מוסיף את האלגנטיות ואת עדינות חיוני יין מאוזן לחלוטין.