קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

מטבל יוגורט בצל יווני

מטבל יוגורט בצל יווני
מטבל בצל יוגורט יווני יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 49 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לך שאלוט, חומץ בלסמי, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו המבורגר עוף יווני {עם בצל אדום כבוש ורוטב יוגורט יווני}, מטבל בצל בקרמל רזה עם יוגורט יווני, ו פורטר בצל קרמל לטבול יוגורט יווני: 42 קלוריות מנה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת קטנה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את שאלוט 1/2 כפית מלח ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד שקוף ורך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
מלחמלח
3
מוסיפים 1/4 כוס מים ואת חומץ בלסמי, להפחית את החום בינוני ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שאלוט הם השחמה ו caramelized, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
שאלותשאלות
מיםמים
4
מערבבים את שאלוט, יוגורט, חלב, עירית, 1/2 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל בקערה בינונית ומערבבים עד מעורבב. כיסוי וצינה במשך 30 דקות לפני ההגשה. המטבל ישמור, בקירור, לילה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
עיריתעירית
פלפלפלפל
יוגורטיוגורט
חלבחלב
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיצ ' יקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.