קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות40
ציון בריאות1
מגזין

מטבל צ'ילי גביני

מטבל צ'ילי גביני
מטבל צ'ילי גבינה מתכון מוכן בערך 15 דקות והוא בהחלט מעולה ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפה וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 40 מנות עם 185 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו צ'ילי טאקו ארבע שעועית, צ' ילי, סלסה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 25%. ציון זה לא כל כך גדול. נסו מטבל צ'ילי עוף גביני, מטבל גבינת צ'ילי לבישול איטי 5 מרכיבים, ו צ'יזי צ' ילי מק עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה חסינת מיקרוגל, שלבו את הצ 'ילי, הסלסה, הצ' ילי והגבינה. מכסים ומיקרוגל גבוה במשך 3-4 דקות או עד שהגבינה נמסה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. הקורדון הנוצץ של פריקסנט כושי ברוט קאווה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
פריקסנט נוצץ קורדון כושי ברוט קאווה
פריקסנט נוצץ קורדון כושי ברוט קאווה
קאווה עם סגנון יוצא דופן, טרי, פירותי ניחוח מתמשך. זה הוא השותף המושלם עבור את מיטב מזון ומצוין בכל זמן.תערובת: 35% מקבאו·25% קסרל * לו, 40% פרלדה