קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות3
ציון בריאות13
מגזין

מטבל שרימפס

מטבל שרימפס
מטבל שרימפס יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתאים ל-3 ומחירו 4 מנות.75 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 40 גרם חלבון, 54 גרם שומן, ובסך הכל של 695 קלוריות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפ, פסקטרי וקטוגני דיאטה. אם יש לכם גבינת שמנת, חזרת, קטשופ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 54%. הציון הזה די טוב. נסו מטבל פיצה, מטבל חצילים מעושן, ו מטבל אנצ'ילדה עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים את גבינת השמנת, הקטשופ והחזרת המוכנה. מקפלים בעדינות את השרימפס. מכסים ומצננים במקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
גבינת שמנתגבינת שמנת
קטשופקטשופ
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מייסארן ארשין פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
מיסארה ארשין פינו גרי
מיסארה ארשין פינו גרי
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, מברך את החיך שלך עם תווים של דשא חתוך ביום חם. היין מעוגן בחומציות חדה, אבל לא כל כך כדי לגבור על מתיקות חולפת של מתיקות שמשאירה אותך מחייך. לארשין אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון תכשירים של דגים, עופות ובשר חזיר.