קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

מטורף טעים טורקיה קציץ בשר

מטורף טעים טורקיה קציץ בשר
מטורף טעים טורקיה קציץ בשר לוקח על 55 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 240 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. אם יש לכם רצועות פלפל, פירורי לחם מתובלים באיטלקית, הודו טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 64%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מטורף טעים משך חזיר, אנצ'ילדות בקר טעימות מטורפות, ו פנקייק אוכמניות טעים מטורף.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). מכסים נייר אפייה בנייר אלומיניום. ריסוס נייר כסף עם תרסיס בישול ללא מקל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מחית פלפלים בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה; יוצקים לקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
מוסיפים לקערה פירורי הודו ולחם; לערבב. יוצרים את תערובת ההודו לכיכר ומניחים על תבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שכבר לא ורוד במרכז, 45 עד 60 דקות. מדחום לקריאה מיידית המוחדר למרכז צריך לקרוא לפחות 160 מעלות פרנהייט (70 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: קברנה סוביניון, Zinfandel

קברנה סוביניון וזינפנדל הם בחירה מצוינת לקציץ בשר הודו. קציץ בשר יעבוד עם יינות אדומים רבים. אנו ממליצים על משהו נועז ופירותי, כמו קברנה סוביניון או זינפנדל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לית קברנה סוביניון. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
לית קברנה סוביניון
לית קברנה סוביניון
זהו יין מורכב עם ניחוחות מפתים הניכרים מיד כשהוא נשפך מהבקבוק לכוס. בצבע ארגמן עמוק, היין מתפשט על פני החיך בשכבות של דובדבן, אוכמניות וקקאו.קברנה סוביניון זה מציג מבנה טאנין נחמד וישתלב מצוין עם בשרים על האש וגבינות קשות כמו פרמיג ' אנו ורומנו.