קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מיני טורקיה-חמוציות נמסות

מיני טורקיה-חמוציות נמסות
מיני טורקיה-חמוציות נמס יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 347 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית מאוד תקציב. גשו לסופר וקנו חזה הודו, לחמנייה, רוטב אוכמניות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצק רול לחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות עוגיות סניקרס בצק כקינוח. נסו הודו, אבוקדו מרוסק, חמוציות, ברי וופל תפוחי אדמה מרוסק נמס, מיני טורקיה & עוגות חמוציות, ו מיני טונה נמס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה על חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מורחים רוטב חמוציות על 4 פרוסות לחם; מכסים בטורקיה, תרד, רווקים ופרוסות לחם שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
3
מורחים outsides של כריכים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
לבשל 4 דקות. בכל צד או עד חום זהוב משני הצדדים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. להירגע ריזלינג עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.