קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

מיני קציצות עם רוטב ברביקיו פטל-בלסמי

מיני קציצות עם רוטב ברביקיו פטל-בלסמי
המתכון מיני קציצות עם רוטב ברביקיו פטל-בלסמי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 15 דקות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 475 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם בשר הודו טחון, סוכר חום זהוב, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו כדורי בשר ברוטב ברביקיו, כדורי בשר ברוטב ברביקיו, ו רוטב ברביקיו בלסמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור כדורי הבשר: בקערה גדולה, לשלב את פירורי הלחם, פרמזן, בזיליקום, פטרוזיליה, חלב, רסק עגבניות, שום, מלח, פלפל, ביצה, שום ובצל. באמצעות כף עץ, מערבבים כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
פירורי לחםפירורי לחם
כדורי בשרכדורי בשר
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערהקערה
3
מוסיפים את טורקיה הקרקע בשר נקניק. בעזרת האצבעות, לערבב בעדינות את כל החומרים עד לשלב ביסודיות. באמצעות כף למדוד, ליצור את תערובת הבשר לתוך 1 עד 1 1/4 אינץ ' כדורים (על 36 כדורי בשר).
מרכיבים שתצטרך
נקניק חזיר טחוןנקניק חזיר טחון
כדורי בשרכדורי בשר
בשרבשר
4
במחבת nonstick גדולה, מחממים את שמן הזית על חום בינוני גבוה. עבודה בקבוצות, להוסיף את כדורי הבשר ומבשלים, מפנה מדי פעם, עד משחימים היטב מכל הצדדים מבושל דרך, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
עבור הרוטב: במעבד מזון או בבלנדר, למזג יחד את פטל, קטשופ, ריבה, סוכר, חומץ, רוטב ווסטרשייר, פפריקה, מלח, פלפל וגלידה לימון עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פטלפטל
גרידת לימוןגרידת לימון
קטשופקטשופ
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
פלפלפלפל
רוטברוטב
סוכרסוכר
מלחמלח
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
7
יוצקים את הרוטב לסיר בינוני כבד. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני. מבשלים עד מעובה מעט, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
הסר את המחבת מהחום וקריר במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
יוצקים לתוך קערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
חוט 1 קציצה, קוביית מנגו 1 ו 1 חתיכת עלה רדיקיו על כל שיפוד. מסדרים את כדורי הבשר על מגש ומגישים את רוטב ברביקיו לצד לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
כדורי בשרכדורי בשר
רדיקיו.רדיקיו.
מנגומנגו
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר הודו כהה טחוןבשר הודו כהה טחון3(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פשוטיםפירורי לחם פשוטים1גדולביצה, בטמפרטורת החדרביצה, בטמפרטורת החדר2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון3(חוֹרֶף)ארוז סוכר חום זהובארוז סוכר חום זהוב1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1קטןגרידת לימוןגרידת לימון2largesל 3 מנגו גדול, קלופים, מגולפים וחותכים לשלושים שש קוביות 3/4 אינץל 3 מנגו גדול, קלופים, מגולפים וחותכים לשלושים שש קוביות 3/4 אינץ3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1smallsבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר דקפרמזן מגורר דק2(חוֹרֶף)פטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצהפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה1השארשלושים ושש חתיכות 1 אינץ נקרע radicchioשלושים ושש חתיכות 1 אינץ נקרע radicchio4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטל קפוא ולא ממותק, מופשרפטל קפוא ולא ממותק, מופשר1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת פטל ללא חרצניםריבת פטל ללא חרצנים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישורי נקניק הודו איטלקית פיקנטי, תרמילים הוסרוקישורי נקניק הודו איטלקית פיקנטי, תרמילים הוסרו11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Deloach נשכח Vines זינפנדל עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.