קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות96
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

מיקס עוגיות סוכר פריך

מיקס עוגיות סוכר פריך
אם יש לך בערך 50 דקות לבלות במטבח, מיקס עוגיות סוכר פריך עשוי להיות מתכון צמחוני לקטו אובו מדהים לנסות. לקינוח הזה יש 102 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-2 גרם שומן למנה. תמורת 7 סנט למנה, מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 96 מנות סועדים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תמצית שקדים, סוכר צבעוני, סוכר קונדיטורים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה מושלם לחג המולד. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 8%. הציון הזה גרוע מאוד (אבל עדיין ניתן לתיקון). אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון מיקס עוגיות סוכר תוצרת בית, מיקס עוגיות סוכר ו-Sugar Cookie Chex Mix.

הוראות

1
בקערה מערבבים את ארבעת המרכיבים הראשונים; לערבב היטב. אחסן בכלי אטום במקום קריר ויבש עד 6 חודשים.
ציוד שתשתמש בו
שוקולד חלב חום M&M'sשוקולד חלב חום M&M's

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

עוגיות סוכר עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את Weinert Cavas de Weinert. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.