קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

מלפפון ראיטה

מלפפון ראיטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל Raitan מלפפון. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 35 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. גשו לסופר וקנו מלח, נענע, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: מלפפון raita, איך לעשות מלפפון raita / raita s, מלפפון raita, איך לעשות raita מלפפון, ו מלפפון Raita.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.