קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

ממרח אבוקדו

ממרח אבוקדו
המתכון ממרח אבוקדו מוכן בערך 1 שעה ו 10 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 625 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 58 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 11 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו צ'יילס סראנו, פלפל, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים באמת אהבו את המתאבן הזה. נסו ממרח אבוקדו, איך לעשות ממרח אבוקדו / ממרח אבוקדו מקסיקני, גואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה-ממרח אבוקדו טרי כי הוא קל לעשות יכול להיות עם זה, ו צמח ירוק מטוגן עם ממרח אבוקדו ושרימפס (Tostada de Plátano con Camarones y Guacamole) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
חצי ו pit האבוקדו. עם כף, לגרוף את הבשר לקערת ערבוב. מועך את האבוקדו באמצעות מזלג או מחית תפוחי אדמה, משאיר אותם עדיין קצת שמנמן.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
קערת ערבובקערת ערבוב
3
הוסף את שאר החומרים, לקפל את הכל יחד.
4
טפטוף עם קצת שמן זית, להתאים תיבול עם מלח ופלפל ולתת לו 1 תערובת סופית עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
5
להניח חתיכת פלסטיק לעטוף חזק על פני השטח של ממרח האבוקדו כך שזה לא חום ומקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ממרח אבוקדוממרח אבוקדו
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.