קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

ממרח גבינת ג'לפנו חמוציות

ממרח גבינת ג'לפנו חמוציות
ממרח גבינת ג'לפנו חמוציות עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. מתכון זה מכין 16 מנות עם 161 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת חמישה תבלינים, גבינת שמנת, חמוציות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 21%, המנה הזו לא כל כך גדולה. ממרח חמוציות-חלפיניו חריף, ממרח גבינה וג'לפנו, ו ממרח גבינת ג'לפנו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר קטן, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 10 דקות או עד להסמכה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מצננים לחלוטין.
3
בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת עד שהיא תפוחה. מקציפים בתערובת חמוציות עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמוציותחמוציות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות מחנות יובי רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה -40 קובי קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.