קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

ממרח גבינת עשבים

ממרח גבינת עשבים
ממרח גבינת עשבים עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 121 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, אורגנו, גבינת שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. עם כפית ציון של 13%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: ממרח גבינת עשבי תיבול שום, ממרח גבינת שמנת עשבי בצל ירוק, ו ממרח גבינת שמנת עשבי בצל ירוק.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת, חמאה, עשבי תיבול ומלח לתערובת אחידה. מקררים לפחות 1 שעה כדי לאפשר טעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים על קרקרים או לחם.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות פרארי פרל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.