קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

ממרח לחם שום

ממרח לחם שום
ממרח לחם שום לוקח בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 346 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן. מתכון זה משמש 10. מתכון זה מכלמתכונים יש 21 אוהדים. גשו לסופר וקנו מיורן, חמאה, גבינת פרמזן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כמה אנשים מאוד אהבו את התבלין הזה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 43%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ממרח לחם שום גבינה טעים להפליא, ממרח לחם שום גבינה טעים להפליא, ו ממרח לימון-שום.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה מערבבים יחד את החמאה, גבינת הפרמזן, השום, מיורן, בזיליקום, תערובת עשבי תיבול קנסות, אורגנו, פלפל שחור ופטרוזיליה עד לאיחוד יסודי. מחלקים את כיכר הלחם האיטלקית לשניים לאורכה, ומורחים כל חצי בנדיבות בתערובת החמאה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
לחם איטלקילחם איטלקי
פלפל שחורפלפל שחור
מרז ' ורםמרז ' ורם
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
מורחיםמורחים
באזיל!באזיל!
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
אופים את לחם השום על המדף העליון של התנור שחומם מראש עד שתערובת החמאה נמסה ומבעבעת, 10 עד 15 דקות; הפעל את הפטם, וצלה עד שהלחם יהיה הגוון הרצוי של חום זהוב, 1 עד 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.