קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

ממרח סלמון מעושן מקורר

ממרח סלמון מעושן מקורר
צריך ללא גלוטן ותבלינים פסקטריאני? ממרח סלמון מעושן מקורר יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 445 קלוריות. לכו לחנות ותרימו קישוט: ענפי דילוויד, מלח, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלומון מעושן Rillettes ויוגורט מקורר, סלט סלמון מעושן עם רוטב Bearnaise Dilled, ו קישים מעושנים סלמון מעושן עם קרום פילו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 4 מרכיבים. מערבבים דגים. כיסוי וצינה לפחות 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.