קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

מנהטן האיטלקית של מייקל

מנהטן האיטלקית של מייקל
מנהטן האיטלקית של מייקל יכולה להיות בדיוק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 322 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם ביטר, סוכר, ורמוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. זה עובד טוב כמו משקה. נסו פטריות מיכאל, צ'ילי צמחוני למייקל, ו רוטב הסטייק של מייקל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחלקים קוביות קרח בין 4 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרחקוביות קרח
3
מקשטים כל כוס עם 1 פרוסה כתומה 2 דובדבנים maraschino.
מרכיבים שתצטרך
דובדבנים מסוכריםדובדבנים מסוכרים
כתוםכתום
4
בקנקן, למזג את הוויסקי, ורמוט וביטר ויוצקים לתוך כוסות.
מרכיבים שתצטרך
ורמוטורמוט
ביטרביטר
בורבוןבורבון
5
הערה: אם אתה אוהב את הקוקטיילים שלך להיות קצת יותר מתוק, אתה יכול לערבב 3 כפיות סוכר לתוך הכד לפני לשפוך את המשקאות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castellani קיאנטי Annata. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo