קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

מנות ראשונות של שרימפס תאילנדי

מנות ראשונות של שרימפס תאילנדי
מתאבנים תאילנדי שרימפס היא מנה עיקרית אסייתית. , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 162 קלוריות , 23 גרם חלבון ו -8 גרם שומן כל אחת. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . גשו לסופר וקנו שמן קנולן, כוסברה, מיץ ליים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב ופסקטרי . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 33% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מנות ראשונות של סלט עוף תאילנדי , מנות ראשונות של שיפודי עוף תאילנדי עם רוטב צ'ילי מתוק ומתובל , ומתאבנים שרימפס ממולאים .

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את 10 המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מוסיפים את השרימפס; לאטום שקית ולהפוך למעיל. מקררים למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מסננים וזורקים את המרינדה; מסדרים שרימפס על צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
צלי טלה סינטה, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'צלי טלה סינטה, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Barefoot Bubbly Extra Dry. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.