קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

מערבל שקדים משמש גלידת פאי

מערבל שקדים משמש גלידת פאי
מערבל שקדים משמש גלידת פאי הוא חלב חינם קינוח. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 1293 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 60 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שקדים, דבש, קרום עוגיות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. הכנת המנה לוקחת כ 5 שעות ו-30 דקות. עם כפית ציון של 30% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: מערבל שקדים משמש גלידת פאי, עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, ו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד.

הוראות

1
משמשים מבשלים עם 1 1/2 כוסות מים ודבש, מכוסה, עד משמשים הם רכים מאוד, 15 דקות; בואו מגניב. קח 1 qt. גלידה מחוץ למקפיא כדי לרכך.
מרכיבים שתצטרך
2
מסדרים 1 משמש כוס מעל קרום עוגיות מקורר. מערבולת נשאר משמשים ונוזל בבלנדר לתוך טהור עבה, pourable (להוסיף יותר מים במידת הצורך). מתח.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגת עוגיותקרום עוגת עוגיות
3
מערבבים גלידה רכה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מורחים על משמשים קרום, להגדיר על צלחת, להקפיא עד המשרד, על 1 שעה. כף על כל אבל 2 כף. משמש טהור. להקפיא עד חברות טהורות, על 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו נשאר 1 qt. גלידה לרכך; להפיץ על טהור. גלידה למעלה עם גושים קטנים של נשאר טהור, ואז מערבולת עם צ ' ופסטיק. להקפיא 2 שעות יותר.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר צדדים של מחבת ושקדים לטפוח בחוזקה לצדדים של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים באופן מיידי.
8
* קבל משמש Blenheim מיובש סופר flavorful בדואר brfarms.com מצא פריך, מאוד almondy איטלקי amaretti בחנויות מכולת מצוידות היטב. או להשתמש ביסקוטי שקדים במקום מערבולת 1 כפית. תמצית שקדים עם חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
1
תן לעוגה להתרכך במשך 5 דקות בטמפרטורת החדר כדי להקל על חיתוך.
2
אם אתם מתקשים לשחרר את העוגה מהמחבת שלה, הניחו אותה מעל קערה של מים חמים לכמה דקות ואז החליקו סכין דקה בין קצה המחבת והקרום. זה אמור לצוץ מיד.
מרכיבים שתצטרך
3
הפוך קדימה: ברגע העוגה קפוא לחלוטין דרך שלב 4, זה שומר על עד 4 ימים, פעמיים עטוף בניילון נצמד. למעלה עם שקדים רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.