קושימומחה
מוכן ב27 שעות, 24 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מגזין

מקרל שתוי עם סלט מלפפון

מקרל שתוי עם סלט מלפפון
מקרל שתוי עם סלט מלפפון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 830 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. גשו לסופר וקנו מקלות קינמון, מלח ים, קרם פרש ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב creme fraiche אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אפרסק וקרם פרש כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 27 שעות ו-24 דקות. וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט מקרל כתום זעפרן, Soused מקרל עם קרם fraîche & צלפים, ו מקרל עם סלט מלפפון.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.