קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות51
מגזין

מרינרה של חובב פטריות

מרינרה של חובב פטריות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Marinaran של חובב פטריות. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1456 קלוריות, 85 גרם חלבון ו 83 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. גשו לסופר וקנו קורנית, מלח, מרז'ורם ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו מרינרה פטריות, מרינרה פטריות עם פני, ו רוטב מרינרה פטריות בשרניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את פטריות פורצ ' יני בסיר, לכסות עם המניה ולהביא לרתיחה. Reconstitute כדי במכרז, ולאחר מכן להסיר עם כף מחורץ וקוצצים; מילואים עם הנוזל.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
סירסיר
2
מחממים כף של EVOO בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה, מוסיפים את guanciale ו פריך.
מרכיבים שתצטרך
GuancialeGuanciale
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
הסר עם כפית מחוררת, להוסיף את EVOO הנותרים, כמה סיבובים של המחבת, ולהוסיף את פטריות קרמיני לחום, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריות קריםפטריות קרים
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
4
מוסיפים את השום, קורנית, מרג 'ורם או אורגנו, צ' ילה, מלח ופלפל, מערבבים 1 עד 2 דקות, ואז מוסיפים את רסק העגבניות ומערבבים דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרז ' ורםמרז ' ורם
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
טימיןטימין
5
מוסיף את marsala או יין ואת מלאי porcini שמורות, מינוס כמה כפיות שבו חצץ אולי התיישבו.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
מלאימלאי
6
מוסיפים את הפורצ ' יני, guanciale או בייקון והעגבניות (לשבור את העגבניות קצת); מערבבים את הפסטה, כמה עלים של בזיליקום ומבשלים על אש נמוכה 40 עד 45 דקות, ערבוב מדי פעם כדי לעבות ולשלב טעמים. מגניב ומאחסן לארוחת איפור מראש. לחמם את הרוטב, מכוסה, על אש בינונית, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
GuancialeGuanciale
עגבנייהעגבנייה
פאסאטהפאסאטה
בייקוןבייקון
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
7
כדי לשרת, להביא סיר גדול של מים לרתיחה עבור הפסטה, להוסיף מלח ומבשלים את הפסטה אל דנטה, שמירה על כוס מי בישול עמילניים רק לפני ניקוז. להחזיר את הפסטה לסיר החם ולהוסיף את החמאה וחצי של הרוטב; לזרוק לשלב, הוספת כמה מי בישול עמילניים במידת הצורך כדי לשחרר את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פסטהפסטה
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מגישים את הפסטה בקערות רדודות עם המרינרה פטריות הנותרים על גבי; מקשטים עם הרבה גבינה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
גבינהגבינה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מניחים את העוף בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוסיפים את הסלרי, גזר, בצל, שום, לימון, עלה דפנה, פלפל ואת צרור עשבי תיבול; העונה עם מלח. מכסים את העוף במים ומביאים לרתיחה; מפחיתים את החום לרתיחה נמוכה, מתגלגלת. מבשלים 60 עד 75 דקות, ואז לקרר את העוף במניה שלה. מסננים את המניה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
לימוןלימון
בצלבצל
מלאימלאי
מיםמים
מלחמלח
11
הסר את העוף בחתיכות גדולות מן העור והעצמות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
12
חותכים חצי מהבשר לחתיכות בגודל ביס. פרוסה דקה או למשוך את הבשר שנותר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר

מרכיבים

3עליםכמה בזיליקום, קרוע, בתוספת תוספת לקישוטכמה בזיליקום, קרוע, בתוספת תוספת לקישוט11 קילו קישואים,פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בוקטיני או ספגטיבוקטיני או ספגטי2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות סן מרזנועגבניות סן מרזנו1גזר, קלוף וקצוץ גסגזר, קלוף וקצוץ גס2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץ גססלרי, קצוץ גס2קילוגרםאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת1פלפל צ'ילה טרי, כגון פרזנו, קצוץ דק או 1 כפית פתיתים יבשיםפלפל צ'ילה טרי, כגון פרזנו, קצוץ דק או 1 כפית פתיתים יבשים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קרמיני, פרוסותפטריות קרמיני, פרוסות28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קומץ פטריות פורצ'יני מיובשות (אודותקומץ פטריות פורצ'יני מיובשות (אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקEVOOEVOO1גדולעלה דפנה טריעלה דפנה טרי2(חוֹרֶף)טימין טרי, קצוץטימין טרי, קצוץ2ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק4ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)guanciale או בייקון, קצוץguanciale או בייקון, קצוץ1לימון, פרוסלימון, פרוס11 קילו קישואים,marjoram או אורגנו (scant 1/3 palmful)marjoram או אורגנו (scant 1/3 palmful)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרסלה או יין אדום יבשמרסלה או יין אדום יבש1בצל, קלופים ורבעיםבצל, קלופים ורבעים6ריבס, קצוץ טרי או קפואצרור עשבי תיבול של פטרוזיליה, רוזמרין ותימין קשור עם חוטצרור עשבי תיבול של פטרוזיליה, רוזמרין ותימין קשור עם חוט6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פקורינו מגוררת, לציפויגבינת פקורינו מגוררת, לציפוי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpassata או רוטב עגבניותpassata או רוטב עגבניות