קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

מרק אטריות בקר

מרק אטריות בקר
מרק אטריות בקר יכול להיות בדיוק המתכון ללא חלב שחיפשתם. מתאים ל-8 ומחירו 63 סנט למנה מנות. למנה זו יש 87 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-1 גרם שומן למנה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם יש לכם מרק בקר, פלפל, ירקות וחופן של מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה מושלם לסתיו. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 42%. הציון הזה מוצק. מרק בקר ואטריות אסייתי עם מרק בקר 5 מרכיבים, מרק אטריות בקר ומרק אטריות בקר דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את העגבניות, המרק, הירקות והתבלינים. להביא לרתיחה; להוסיף אטריות. להפחית את החום לבינוני-נמוך; מכסים ומבשלים 10-15 דקות עד שהאטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Moet & Chandon White Star (). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-14 דולר.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.