קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות100
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אפונה מפוצל

מרק אפונה מפוצל
מרק אפונה מפוצל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. מנה אחת מכילה 228 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. 1187 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לך מלח, עצם חזיר, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש בתפוח האדמה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פאי בטטה כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 שעות ו -30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 100%. הציון הזה מרהיב. נסו מרק לאביב: מרק אפונה מפוצל פשוט וקל, תערובת מרק אפונה מפוצלת, ו מרק חזיר ואפונה מפוצלת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר מלאי גדול מכסים אפונה עם 2 ליטר מים קרים ומשרים למשך הלילה. אם אתה צריך שיטה מהירה יותר, מבשלים את אפונה בעדינות במשך 2 דקות, ולאחר מכן להשרות במשך שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
לאחר אפונה ספוגים, מוסיפים עצם חזיר, בצל, מלח, פלפל ומרורם. מכסים, מביאים לרתיחה ואז מבשלים במשך 1 1/2 שעות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עצם חזירעצם חזיר
מרז ' ורםמרז ' ורם
פלפלפלפל
בצלבצל
אפונהאפונה
מלחמלח
3
הסר עצם; חותכים בשר, קוביות ומחזירים בשר למרק.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
בשרבשר
4
מוסיפים סלרי, גזר ותפוחי אדמה. מבשלים לאט, ללא כיסוי במשך 30 עד 40 דקות, או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
סלריסלרי

ציוד