קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות100
מגזין

מרק אפונה צהוב עם תפוחי אדמה מתוקים וקייל

מרק אפונה צהוב עם תפוחי אדמה מתוקים וקייל
מרק אפונה צהוב עם תפוחי אדמה מתוקים וכרוב נטול גלוטן, וטבעוני מנה עיקרית. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 307 קלוריות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם זרעי חרדל, תפוחי אדמה מתוקים, אפונהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. נסו תפוח אדמה מתוק וצהוב לפצל מרק אפונה, בטטה ולביבות אפונה צהובות, ו מרק אפונה צהוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את שמן קנולה על הזרעים ומערבבים אותם קלות. ברגע הזרעים מתחילים פופ, לערבב אותם עם הבצל.
מרכיבים שתצטרך
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
2
מוסיפים את הג ' ינג ' ר והשום ומבשלים עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
3
מוסיפים את תפוחי האדמה המתוקים, מים, אפונה מפוצלת ו 1 כף אבקת קארי. מערבבים היטב. אם משתמשים בסיר לחץ, לאטום את התנור ולהביא אותו ללחץ גבוה. מבשלים בלחץ גבוה במשך 8 דקות; ואז להסיר מהחום ולאפשר ללחץ לרדת באופן טבעי. אם אתה מבשל אותו בסיר רגיל, לכסות את הסיר ומבשל עד האפונה המפוצלת מכרז ומתחיל להישבר, כשעה. מערבבים באופן קבוע כדי לוודא כי אפונה לפצל לא מקל על החלק התחתון של המחבת, ולהוסיף מים במידת הצורך. בעוד המרק מתבשל, לשטוף את הכרוב ולהסיר ולהשליך את הצלעות המרכזיות הקשוחות. קוצצים את העלים בגסות. כאשר האפונה המפוצלת מבושלת, מוסיפים את הכרוב לסיר, מתבלים לפי הטעם עם מלח ואבקת קארי נוספת, במידת הצורך, ומוסיפים מים נוספים אם המרק סמיך מדי. כסה את הסיר. עבור כרוב ששומר על כמה קראנץ', פשוט להשאיר את הסיר מכוסה במשך 5 או 10 דקות ללא חימום, המאפשר כרוב לבשל בחום של המרק. עבור כרוב כי הוא רך יותר, אתה יכול להחזיר את הסיר לחום נמוך במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
אפונה מפוצלתאפונה מפוצלת
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
כרובכרוב
(צינור גדול)(צינור גדול)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות