קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות96
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בטטה ושעועית לבנה עם פסטו מרווה-אגוז

מרק בטטה ושעועית לבנה עם פסטו מרווה-אגוז
הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מים, מלח, שמן אגוזים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מרק בטטה עם פסטו אגוז, שעועית לבנה ומרק דלעת עם פסטו מרווה, ו בטטה, כרוב ומרק שעועית לבנה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין את המרק, לחמם תנור הולנדי על חום בינוני. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
2
הוסף כרישה למחבת; לבשל 8 דקות או עד מכרז, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים במרק ו 1 כוס מים; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
כרישהכרישה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים תפוחי אדמה; מבשלים 10 דקות או עד שתפוח האדמה רך. מערבבים ב chard, פלפל, מלח, שעועית; לבשל 3 דקות או עד chard wilts.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
שעועיתשעועית
Chard שוויצריChard שוויצרי
מלחמלח
4
הסר מהחום; מערבבים במיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
5
כדי להכין את הפסטו, לשלב גבינה ושאר החומרים במעבד מזון; תהליך עד חלקה, גירוד הצדדים של קערה מדי פעם. מצקת 1 מרק כוס לתוך כל 6 קערות; העליון כל מנה עם כ 2 כפיות פסטו.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פסטופסטו
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס מגוררת גבינת אסיאגו1/4 כוס מגוררת גבינת אסיאגו0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, שטופה ומרוקנתשעועית קנליני, שטופה ומרוקנת7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרווה טרייה קצוצהמרווה טרייה קצוצה1שן שום, קלופיםשן שום, קלופים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה דק (כ 2 בינוני)כרישה פרוסה דק (כ 2 בינוני)2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 אינץ') בקוביות קלופים בטטה(1/2 אינץ') בקוביות קלופים בטטה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ chard שוויצרי (על חבורה 1)קצוץ chard שוויצרי (על חבורה 1)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן אגוזיםשמן אגוזים2(חוֹרֶף)אגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב