קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

מרק בקר ועדשים

מרק בקר ועדשים
מרק בקר ועדשים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 219 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אורגנו, מרק עוף קרטונים, גזר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. 58 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור סתיו. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: מרק עדשים בקר, מרק עדשים שעורה בקר, ו מרק עדשים בשר בקר קרוק.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה עד שהוא מתחיל לעשן. מתבלים את הבשר במלח ופלפל, ואז מניחים בעדינות לתוך השמן החם, וחום מכל הצדדים, כ -8 דקות. לאחר השחמה, להסיר את הבשר ולהניח בצד, שמירה על השמן שנותר בסיר. מערבבים את הסלרי, גזר, בצל, שום, כוסברה, אורגנו; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, כ 8 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אורגנואורגנו
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
יוצקים את מרק העוף, עגבניות, בשר משחימים. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד הבשר מתחיל להפוך רך, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עגבנייהעגבנייה
בקרבקר
בשרבשר
3
לאחר המרק הבשיל 1 שעה, מוסיפים את העדשים, מתאוששים וממשיכים להתבשל עד העדשים מכרז, כ 40 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל, ומערבבים את הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עדשיםעדשים
פטרוזיליהפטרוזיליה
מרקמרק
4
מפזרים גבינת פרמזן כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן

ציוד