קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טאקו טבעוני

מרק טאקו טבעוני
מרק טאקו טבעוני יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 454 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. זה מושלם עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, אורגנו, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חיטה באק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פנקייק טבעוני וקל ללא גלוטן (עוגת תות + קצפת) כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. מתכונים דומים: עוטפת טאקו ירוקה אולטימטיבית עם בשר טאקו עדשים-אגוז (טבעוני + ללא גלוטן), טאקו שלישי: מרק טאקו קל, ו ערב טאקו טבעוני.

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, מנוקז ושטוףשעועית פינטו, מנוקז ושטוף794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחיטה בולגריתחיטה בולגרית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי ירוק קל, קצוץצ'ילי ירוק קל, קצוץ11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץ דקפלפל ירוק, קצוץ דק11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה, גרוסהחסה, גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות6ריבס, קצוץ טרי או קפוא6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה טבעונית, גרוסהגבינה טבעונית, גרוסה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפסגה חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.