קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות9
מגזין

מרק טורטליני לבבי

מרק טורטליני לבבי
מרק טורטליני לבבי הוא מנה עיקרית המגישה 12. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל 283 קלוריות. 15 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם מים, טורטליני גבינה, שעועית ירוקה חתוכה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. סתיו יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 42%. ציון זה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם טורטליני גבינה לבבי, טורטליני גבינה לבבי, ו טורטליני פסטאן פאגיולי לבבי.

הוראות

1
חותכים נקניק ל-3/4 אינץ'. חתיכות; חום בתנור הולנדי או קומקום מרק.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מסננים.
3
מוסיפים את המים, העגבניות, המרק, תערובת הקולסלו והשעועית; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20-25 דקות או עד שהירקות רכים. לחשוף; להוסיף טורטליני. מבשלים 3-5 דקות או עד שהפסטה רכה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת אטריות לבישול מהיר ורוטב שמנת ועיריתתערובת אטריות לבישול מהיר ורוטב שמנת ועירית
טורטליניnameטורטליניname
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4
מקשטים בגבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה