קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות42
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק לובסטר

מרק לובסטר
מרק סרטנים נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני מרק. מנה אחת מכילה 117 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהפינה של חזיר יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. גשו לסופר וקנו סלרי, מים, שום נורה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו לובסטר מאודה עם רוטב עשבי תיבול ומרק לובסטר, מרק לובסטר, ו מרק לובסטר (מתכונים דומים).

הוראות

1
קוצצים גס את הגזרים, בצל, סלרי וצלצלי שאלוט.
מרכיבים שתצטרך
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם הבחירה הראשונה שלי ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנסין ואוליבייה Savary Chablis Vieilles Vignes. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 33 דולר.
פרנסין ואוליבייה סאברי שבליס ויילס ויניס
פרנסין ואוליבייה סאברי שבליס ויילס ויניס
הביקבוק Vieilles Vignes של Savary הוא המבוא האולטימטיבי לשילוב הקסום הזה: שרדונה שגדל באבן גיר קימרידג 'יאן ואלבאג' במינון נכון בעץ. החשמל והמינרליות הנוטים על ידי האדמה מאוזנים על ידי שמנת חמאתית כי הוא שמימי.